اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام عملیات بهسازی و تعمیر در 11 نقطه حادثه‌خیز در محورهای زنجان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از احصای 47 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: در 11 نقطه از این تعداد عملیات بهسازی و تعمیر در حال انجام است.

انجام عملیات بهسازی و تعمیر در 11 نقطه حادثه‌خیز در محورهای زنجان

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد نقاط حادثه‌خیر احصا شده در محورهای استان را 47 مورد اعلام و اظهار کرد: 11 مورد از این نقاط به عنوان پروژه تعریف شده و این نقاط در دست تعمیر و بهسازی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های مربوط به نقاط حادثه‌خیر طی دو تا سه سال بهسازی و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: تقاطع نورین یکی از پروژه‌ها است که تعریض و بهسازی شده است.

وی ورودی صائین‌قلعه را یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز دانست و گفت: بهسازی و تعمیر این نقطه با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و تصویب بودجه 7 میلیارد تومانی در دست اقدام است.

یوسفی پل قره‌بلاغ، ادامه سه‌راهی طارم به طرف ابهر، محور زنجان به میانه و تقاطع مسیر ماهنشان در آزادراه زنجان- تبریز را از دیگر نقاط حادثه‌خیر احصا و در دست تعمیر، تعریض و بهسازی اعلام و تصریح کرد: پنج کیلومتر از خروجی خدابنده به طرف همدان هم نیاز به تعریض و بهسازی دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه عملیات بهسازی خروجی خدابنده به سلطانیه هم در مراحل نخست اجرا قرار دارد، ادامه داد: همچنین پروژه جلوی دانشگاه زنجان هم در مرحله مطالعه و تصویب پروژه قرار دارد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای پروژه‌های مربوط به نقاط حادثه‌خیز را 70 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بازه زمانی دو تا سه سال عملیاتی شده و یا خواهند شد.

یوسفی از نصب بلوک‌های بتنی مفصلی در آزادراه زنجان-قزوین خبر داد و گفت: این پروژه در 110 کیلومتر با اعتبار 60 میلیارد تومان پیش‌بینی شده برای آن، 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای بهسازی آسفالت آزادراه زنجان-قزوین خبر داد و افزود: این بهسازی در کیلومترهای مختلف از جمله 35، 9 تا 15، 50 تا 55 و 65 به بعد اجرا خواهد شد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای بهسازی روکش آسفالت در آزادراه زنجان-قزوین را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بهسازی آسفالت در این محور طی دو سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول